Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

ΠΙΤΣΑ ΣΤΟ SLOW COOKER

Τελικά κατάλαβα ότι το slow cooker μπορεί να κάνει τα πάντα!!!
Πίτσα δεν το είχα σκεφτεί να κάνω .Την ιδέα μου την έδωσε ένα άρθρο σε ξένο site και σκέφτηκα να το δοκιμάσω με την κλασσική συνταγή μου για πίτσα.



Υλικά για τη ζύμη

1 ποτήρι γάλα χλιαρό 
1 φακελάκι μαγιά
1 κ.σ αλάτι
1 κ.γλ ζάχαρη
1/3 ποτήρι ελαιόλαδο
αλεύρι για όλες τις χρήσεις (όσο χρειάζεται για να γίνει μια μαλακιά ζύμη και να μην κολλάει στα χέρια)

Το δικό μου slow cooker είναι μεγάλο ( 6,5 λίτρων)

Τα υλικά για το ζυμάρι μπαίνουν με αυτή τη σειρά .
Τη ζύμη την αφήνουμε για 20 λεπτά να ξεκουραστεί.


Παίρνουμε ένα κομμάτι από τη ζύμη και το τοποθετούμε στο λαδωμένο σκεύος .
Το ανοίγουμε με τα χέρια και πιέζουμε τις άκρες προς τα επάνω.



Βάζουμε την σάλτσα ντομάτας που μας αρέσει ή σκέτο κέτσαπ.
Εγώ προτιμώ την σάλτσα βασιλικού που φτιάχνω και για σπαγγέτι.


Γεμίζουμε από πάνω με ότι τραβάει η όρεξή μας.
Εγώ την έκανα παραδοσιακή (ελληνική) που μου αρέσει πολύ.


Ψήνουμε στο slow cooker για 2,5 -3 ώρες .
Το δικό μου ψήνει πολύ δυνατά  και το έψησα στη μεσαία θερμοκρασία.

Μόλις δούμε ότι είναι έτοιμη ανοίγουμε το καπάκι και την αφήνουμε μέσα στο σκεύος για 15 λεπτά .

Το υπόλοιπο ζυμάρι το βάζουμε στα φορμάκια για μάφφιν και φτιάχνουμε  ......


ΜΙΝΙ ΠΙΤΣΑΚΙΑ







Καλή όρεξη!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου